Vi leverer en lang række digitale løsninger til vores kunder i både den offentlige og private sektor. Vores specialister kan rådgive og hjælpe med proces optimering og digitale løsninger i hele spændet fra arkitektur til udvikling. I alle tilfælde er det vores fornemste opgave at få identificeret det egentlige behov hos kunden og herefter udvikle eller tilpasse en eksisterende løsning.
Vores motivation og ambition er at sikre, at vores kunder får den største mulige effekt af deres IT-investering. Dette stiller ofte krav til nytænkning og kreativitet i kombination med høj faglig kompetence.
For os hos Sopra Steria et kundeoplevelsen et vigtigt led i hele systemudviklingen
En positiv kundeoplevelse er afgørende, ikke kun for os og vores kunder, men især for din virksomheds succes. Fordi en glad kunde er en, der sandsynligvis vil blive en loyal kunde og hovedmålet er at skabe en ensartet og overskuelig kundeoplevelse på tværs af alle kontaktpunkter. Vi har fokus på hele kunderejsen for at sikre at du, kan tilbyde den bedst mulige service og at dine kunder får en positiv oplevelse på deres kunderejse.
Kontakt os
Digitalisering og vigtigheden af governance
Når man går i gang med en digitaliseringsproces af en virksomhed eller organisation har man fokus på mange ting og kan nemt komme til at glemme, hvor ekstremt vigtigt governance er for virksomhedens vækst. Uanset hvor man er i sin digitaliseringsrejse er det utroligt vigtigt at have styr på sin administration og kontrol af datakvalitet, brugerstatistikker og hvem der har adgang til følsomme data.
Det gælder interne politikker, procedurer, og håndhævelse af diverse føderale og statslige love og hjælper din virksomhed med at forhindre overtrædelser af regler og i sidste enden beskytter din organisation mod bøder og mulige retssager. Vi har indsigt i, hvordan man skaber en god governance struktur og finder en der passer til netop din organisation eller virksomhed.