IT Development

System Development

Vi leverer en lang række digitale løsninger til vores kunder i både den offentlige og private sektor. Vores specialister kan rådgive og hjælpe med løsninger i hele spændet fra arkitektur til udvikling. I alle tilfælde er det vores fornemste opgave at få identificeret det egentlige behov hos kunden og herefter udvikle eller tilpasse en eksisterende løsning.

Vores motivation og ambition er at sikre, at vores kunder får den største mulige effekt af deres IT-investering. Dette stiller ofte krav til nytænkning og kreativitet i kombination med høj faglig kompetence.

For os hos Sopra Steria et kundeoplevelsen et vigtigt led i hele systemudviklingen

En positiv kundeoplevelse er afgørende, ikke kun for os og vores kunder, men især for din virksomheds succes. Fordi en glad kunde er en, der sandsynligvis vil blive en loyal kunde og hovedmålet er at skabe en ensartet og overskuelig kundeoplevelse på tværs af alle kontaktpunkter. Vi har fokus på hele kunderejsen for at sikre at du, kan tilbyde den bedst mulige service og at dine kunder får en positiv oplevelse på deres kunderejse.  

 

Vi kan med vores viden og ekspertise hjælpe jer med at automatisere jeres it-systemer

Hvad enten vi løser vores opgaver individuelt eller i tværfaglige teams, løses opgaven altid af konsulenter med bred indsigt i offentlig digitalisering, CRM-systemer, automatisering af manuelle processer og agil udvikling. Uanset kompleksiteten af ​​dit miljø, eller hvor du er på din IT-moderniseringsrejse, kan en IT-automatiseringsstrategi hjælpe dig med at forbedre og automatisere dine eksisterende processer. Med automatisering kan du spare tid, øge kvaliteten, forbedre medarbejdertilfredsheden og reducere omkostningerne i hele din organisation. Vi arbejder i flere cloud løsninger og i alle gængse programmerings- og udviklingssprog og med de nyeste platforme. 

Customer Relationship Management
Governance - Sopra Steria

Digitalisering og vigtigheden af governance

Når man går i gang med en digitaliseringsproces af en virksomhed eller organisation har man fokus på mange ting og kan nemt komme til at glemme, hvor ekstremt vigtigt governance er for virksomhedens vækst. Uanset hvor man er i sin digitaliseringsrejse er det utroligt vigtigt at have styr på sin administration og kontrol af datakvalitet, brugerstatistikker og hvem der har adgang til følsomme data. Det gælder interne politikker, procedurer, og håndhævelse af diverse føderale og statslige love og hjælper din virksomhed med at forhindre overtrædelser af regler og i sidste enden beskytter din organisation mod bøder og mulige retssager. Vi har indsigt i, hvordan man skaber en god governance struktur og finder en der passer til netop din organisation eller virksomhed.

Hvad er dev-ops?

I Sopra Steria bruger vi blandt andet DevOps i vores udviklingsprojekter og ordet DevOps er en kombination af udvikling (development) og drift (operations) og er beregnet til at repræsentere en kollaborativ eller delt tilgang til de opgaver, der udføres af en virksomheds udviklings- og driftsteams.

I mange virksomheder oplever IT- og udviklingsafdelingerne et stigende krav til, at de skal kunne levere nye løsninger hurtigt, pålideligt og effektivt, for at matche virksomhedens produktivitet og forretningsudvikling. Dette skal også ske uden at gå på kompromis med sikkerheden, uden at skabe driftsforstyrrelser – og helst med reducerede omkostninger. 

DevOps er en kombination af værktøjer og praktikker til at automatisere og integrere processer inden for agil softwareudvikling. DevOps fokuserede oprindeligt på at nedbryde barrieren mellem udviklere (Dev) og drift (Ops), men repræsenterer i dag en filosofi for, hvordan man udvikler software tværs af hele softwareapplikationens livscyklus, fra udvikling og test gennem implementering til drift.


DevOps - Sopra Steria
Henrik Hajslund

Henrik Hajslund

Sales Director

DevOps Model - Sopra Steria

 

DevOps er designet til at øge en organisations evne til at levere applikationer og tjenester hurtigere end traditionelle softwareudviklingsprocesser. Denne hastighed gør det muligt for organisationer at betjene deres kunder bedre og konkurrere mere effektivt på markedet.

For at få mest ud af DevOps skal I mestre eller have hjælp til disse kompetenceområder: 

  • Kontinuerlig integration og levering
  • Automatiseret test 
  • Selvbetjeningsadgang til infrastruktur 
  • Automatiseret performance management og skalérbar infrastruktur

Ved at øge automatiseringsprocesserne frigør I ressourcer, reducerer antallet af organisatoriske og menneskelige fejl, samt reducerer den samlede udviklingstid for jeres produkt uden at slække på kvaliteten. Enhver forretningsproces er vigtig. Og din virksomhed eller organisation kan kun nå sit fulde potentiale, når alle dine processer er så effektive, som de kan være.

Kontakt os i dag og hør hvordan vi kan hjælpe med at løfte din virksomhed til nye højder.

Kontakt os

 

 


Sampension: Den digitaliserede pensionskasse

Trackunit: Global kundehåndtering i skyen

Brugerdrevet udvikling har I nok hørt før, men hvad giver det egentlig af værdi?

| Signe Rohde Jensen

Digital transformation på norsk

| Ulrik Andersen

Syntetiske datasæt i testprocessen: En ren udgift eller en smart investering?

| Sopra Steria Danmark