Vidste du at 20% af din virksomheds opgaver kan automatiseres?
Ved at automatisere gentagne og tidskrævende opgaver kan en RPA løsning frigøre værdifulde ressourcer, optimere dine arbejdsprocesser samt tilføre din organisation én masse yderligere benefits i form af en lang række muligheder. Vores RPA konsulenter har hjulpet flere virksomheder med at automatisere deres processer og opnå betydelige forretningsfordele. Vi tilbyder en praktisk tilgang til at implementere RPA, som sikrer, at I opnår en hurtigere ROI og en mere effektiv forretningsdrift.
Gevinster for driften:
- Frigiv tid: Få softwarerobotter til at varetage de gentagne tunge og ofte kedelige opgaver.
- Større agilitet: Du får mulighed for at levere produkter og services, som du ikke før havde mulighed for at levere.
- Bedre data indsigt: Du får større databaseret indsigt i dine processer og kan agere derefter.
- Fejlreduktion: Robotter laver præcis det de er programmeret til og laver derfor ikke fejl.
- Forbedret sikkerhed og compliance: Med RPA er adgang til data kontrolleret og dokumenteret.
- Større arbejdsglæde: Giv dine medarbejdere mere tid til værdiskabende og interessante opgaver.
IT systemer, der ikke taler sammen giver manuelt tastearbejde
I afdelingerne Virksomhedsstrategi og Administration er der 3 primære applikationer, som bruges til de fleste løn-, HR- og økonomiprocesser. Alle 3 systemer kræver medarbejderhåndtering,
og hver handling skal håndteres én af gangen. Derudover indeholder alle 3 systemer medarbejder information, som ikke deles på tværs af systemerne.
Hovedstadens Beredskab fik succesfuldt automatiseret 16 arbejdsprocesser og dermed udført 6.006 arbejdsprocesser på 6 måneder ved hjælp af RPA. Det har sparet, hvad der svarer til 1 medarbejder på administrative områder som HR, løn og bogholderi, en medarbejder som nu kan bruges til mere værdiskabende opgaver.
Værdien af RPA og processen
Vi starter altid med en detaljeret gennemgang af processen med en repræsentant fra forretningen. Herefter dokumenterer vi processen og kravene og de gennemgås igen med forretningen, inden vi påbegynder udviklingen. Når kravene er godkendt, startes udviklingen af processen. Når processen er udviklet, testes de forskellige varianter af processen grundigt, og vi afslutter med en brugertest inden endelig ”go-live”, hvor vi den første uge står klar til at rette eventuelle større fejl.
Læs HBR kundecasen
Udvalgte kunde referencer
Læs mere om de spændende projekter vi har løftet sammen med vores kunder