IT systemer, der ikke taler sammen giver manuelt tastearbejde
I afdelingerne Virksomhedsstrategi og Administration er der 3 primære applikationer, som bruges til de fleste løn-, HR- og økonomiprocesser. Alle 3 systemer kræver medarbejderhåndtering, og hver handling skal håndteres én af gangen. Derudover indeholder alle 3 systemer medarbejder information, som ikke deles på tværs af systemerne.
Hovedstadens Beredskab fik succesfuldt automatiseret 16 arbejdsprocesser og dermed udført 6.006 arbejdsprocesser på 6 måneder ved hjælp af RPA. Det har sparet, hvad der svarer til 1 medarbejder på administrative områder som HR, løn og bogholderi, en medarbejder som nu kan bruges til mere værdiskabende opgaver.
Værdien af RPA og processen
Vi starter altid med en detaljeret gennemgang af processen med en repræsentant fra forretningen. Herefter dokumenterer vi processen og kravene og de gennemgås igen med forretningen, inden vi påbegynder udviklingen. Når kravene er godkendt, startes udviklingen af processen. Når processen er udviklet, testes de forskellige varianter af processen grundigt, og vi afslutter med en brugertest inden endelig ”go-live”, hvor vi den første uge står klar til at rette eventuelle større fejl.
Læs hele kundecasen
Udvalgte kunde referencer
Læs mere om de spændende projekter vi har løftet sammen med vores kunder