Gode kundeoplevelser og relationer

Kundeoplevelser & Relationer

God kommunikation er fremtiden

Kunderelationer

Gode kunderelationer kræver mere end et telefonnummer og en e-mail, som jeres kunder kan fange jer på indenfor åbningstiden. Hvis I vil overleve i en verden, hvor kunden sidder i førersædet, skal I have jeres kunders behov og ønsker i fokus.

Kundens oplevelse af jeres virksomhed bliver påvirket af alle de touch points, der er mellem jer og jeres kunde. En god kundeoplevelse afhænger af, at I vælger de rette kanaler for jeres touch points, og at I formår at opretholde en høj kvalitet for brugen af disse kanaler. Det er altafgørende, at I kan understøtte de kanaler, jeres kunder ønsker og benytter, og at I gør det på en relevant måde.

Designet af en værdiskabende kunderejse er individuel for den enkelte virksomhed. Den kan inkludere alt fra chatbots, voicebots, mobile apps, telefoni og mail. Målet med alle kontaktpunkter er at understøtte en god, relationsskabende kommunikation mellem kunde og virksomhed.

 

Basér jeres markedsføring på data

Jeres markedsføring bør være lige så unik, som jeres virksomhed og kunder. Med de rigtige værktøjer kan I følge med i jeres kunders interesser, e-mail åbningsrater og kunderejser. Med udgangspunkt i disse data kan I segmentere, automatisere, skabe gode kunderejser, målrette jeres kommunikation og markedsføring og højne jeres Net Promotor Score (NPS score).

Ved at inddele jeres kunder i segmenter efter kundens behov, adfærd og interesser eller hvor langt de er i deres købsproces, får I mulighed for at udsende den rette kommunikation, på rette tidspunkt via den rette kanal. Når I skræddersyer jeres kommunikation til forskellige segmenter, garanterer I også, at den information I sender til jeres kunder altid er relevant, værdiskabende og troværdig.

Automatiserer I disse processer, opnår I ikke kun at lette arbejdsbyrden for organisationen, men også en øget understøttelse af forretningen og dermed også en bedre kundeservice.

Resultatet af indsatsen vil som regel føre til en højere NPS score, og I får mulighed for at identificere og pleje jeres loyale kunder, samt arbejde aktivt med nye kunder.

Vælg den rette samarbejdspartner

Vi er jeres sparringspartner, hvis I ønsker at sætte jeres kunder i fokus. Vores konsulenter har mange års erfaring inden for kunderejser, kundekommunikation, datadrevet markedsføring og CRM. Vi kan både rådgive jer på forretningsdelen og med IT-understøttelsen af velfungerende kommunikation i hele jeres værdikæde. Vi hjælper jer med at skabe overblik, giver jer et samlet billede af jeres kunder og alle de kontaktpunkter, I har med dem. Vi sikrer sammenhæng i jeres kunderejser - uanset hvilket kontaktpunkt jeres kunde har valgt.

Med god kommunikation får I:

  • Højere kundetilfredshed 

  • Bedre udnyttelse af kritiske ressourcer 

  • Forretningsmæssigt overblik over al kundekommunikation, salg og leverandørsamarbejder. 

  • Mulighed for personificeret service 

  • Øget overblik og indblik 

  • Mulighed for at træffe data-drevne beslutninger 

  • Ensartet service 

  • Større effektivitet - håndtering af flere kunder med de samme ressourcer 

  • 360 billede af en kunde  

Disse teknologier mestrer vi 

  • Genesys 

  • Amazon Connect 

  • Zendesk 

  • Google Cloud Service 

  • AI 

  • Chatbots 

  • Voicebots 

  • Omnichannel 

  • Unified desktop 

  • PowerApps 

  • Dynamics 365 

  • SharePoint 

Blogindlæg

AmazonServiceNow_440x325

ServiceNow introducerer standard integration til Amazon Connect

| Peter Kristensen

IA2

Botten kommer – og vi behøver ikke være bange for den!

| Jens Gorm Rye-Andersen

Cooperating women holding hands

CX eller EX – hvad er vigtigst?

| Nicolai Ginge

Projekter

Sampension: Den digitaliserede pensionskasse

Sampension: Den digitaliserede pensionskasse

NordGen: Nordens fremtidige spisekammer sikres

NordGen: Nordens fremtidige spisekammer sikres

Trackunit_440x325

Trackunit: Global kundehåndtering i skyen

Nyheder
Vil du vide mere?
Ian Dickie
Ian Dickie Head of Customer Centric Management and Digital Platform Services