Sopra Steria bruger cookies og andre sporingsfiler til at forbedre din brugeroplevelse, udføre statistikker over besøg, tilbyde dig services og tilbud, som svarer til dine interesser, sikre hjemmesiden og udvekslinger samt for din tilladelse til at dele oplysninger på de sociale medier og med vores partnere. Vi bevarer dine præferencer i 6 måneder. Du kan forvalte dine præferencer i forbindelse med cookies og ændre dine parametre på et vilkårligt tidspunkt ved at klikke på Forvaltning af dine cookies.
Få mere at vide om vores Politik vedrørende beskyttelse af personoplysninger
Når du forbinder dig med vores Hjemmeside, kan vi være foranlediget til at installere cookies i din enhed. Vi opfordrer dig til at acceptere eller afvise cookies på et vilkårligt tidspunkt, enten globalt for hele hjemmesiden og alle services, eller i forhold til formål ved hjælp af menuen nedenfor. Hvis du ønsker yderligere oplysninger om cookies, se vores Charter om Beskyttelse af personoplysninger.
De giver dig mulighed for at navigere på hjemmesiden, de garanterer hjemmesidens sikkerhed og giver dig mulighed for at få adgang til hjemmesidens forskellige produkter og services.
De tillader at vi udføre statistikker om besøgsfrekvens.
De giver dig mulighed for at se vores YouTube- og Vimeo-videoer på vores hjemmeside.
De giver dig mulighed for at dele indhold på vores hjemmeside med sociale netværk eller at oplyse disse sociale netværk om dit besøg eller din mening vedrørende et indhold på hjemmesiden.
Vi leverer rådgivning, sparring og udviklingskompetencer med fokus på at implementere, optimere, og effektivisere IT Service Management (ITSM) og IT Business Management (ITBM) hos vores kunder.
ITSM inkluderer alle de aktiviteter, som kræves for, at I kan designe, implementere, levere, styre og supportere den samlede livscyklus for jeres organisations IT-services.
ITBM er fokuseret på at drive IT som en egen forretningsenhed og tilsikre, at initiativer og investeringer i IT er tilpasset den samlede forretningsstrategi.
Vores ITBM ydelser inkluderer disciplinerne IT Financial Management, Project and Portfolio Management og Application Portfolio Management og understøtter:
Effektivisering af demand management
Balancering af ressourcer
Eksekvering efter både vandfald og agile metoder
Finansiel budgettering og mulighed for at knytte omkostninger direkte til IT services og løsninger
Funderet på anerkendte rammeværker som eksempelvis ITIL arbejder vi kontinuerligt med at forbedre kvaliteten af vores kunders IT-services. Vi er, som en af de få aktører i dette marked, i stand til at hjælpe jer inden for treenigheden af ”People, Proces og Tools”. Derved kan vi assistere hele vejen fra idé til forankring – uanset om det handler om proces- eller værktøjsimplementering. Vores erfarne team af specialister leverer:
Rådgivningsydelser vedr. procesimplementering og optimering
Implementering af IT løsninger
Udvikling og integration af ITSM løsninger til andre systemer
Organisatorisk forankring og undervisning af slutbrugere
Alle som arbejder med ITSM og ITBM har behov for en god platform til at understøtte arbejdet. I Sopra Steria Danmark har vi veletablerede partnerskaber med en række af markedets førende leverandører og gennem vores skandinaviske organisation er der rig mulighed for at hente kompetencer ind som er eksperter i netop jeres platform.
Se alle vores kerneydelser
Director of Sales And Business Development
+45 61 77 70 70
24. mar 2017 | Sopra Steria Danmark
12. jun 2016 | Sopra Steria Danmark