Vi leverer rådgivning, sparing og udviklingskompetencer med fokus på at implementere, optimere, og effektivisere IT Service Management (ITSM) og IT Business Management (ITBM) hos vores kunder.
ITSM inkluderer alle de aktiviteter, som kræves for, at I kan designe, implementere, levere, styre og supportere den samlede livscyklus for jeres organisations IT services.
Finansiel budgettering og mulighed for at knytte omkostninger direkte til IT services og løsninger
Funderet på anerkendte rammeværker som eksempelvis ITIL arbejder vi kontinuerligt med at forbedre kvaliteten af vores kunders IT Services.Vi er som en af de få aktører i dette marked i stand til at hjælpe jer inden for treenigheden af ”People, Proces og Tools”. Derved kan vi assistere hele vejen fra ide til forankring - uagtet om det omhandler proces- eller værktøjsimplementering til understøttelse af ITBM/ITSM. Vores erfarne team af specialister leverer:
Organisatorisk forankring og undervisning af slutbrugere
Alle som arbejder med ITSM og ITBM har behov for en god platform til at understøtte arbejdet. I Sopra Steria har vi veletablerede partnerskaber med en række af markedets førende leverandører. Vi tilbyder vores kunder er bred vifte af services og kan bl.a. tilbyde markedsførende løsninger: