Sopra Steria bruger cookies og andre sporingsfiler til at forbedre din brugeroplevelse, udføre statistikker over besøg, tilbyde dig services og tilbud, som svarer til dine interesser, sikre hjemmesiden og udvekslinger samt for din tilladelse til at dele oplysninger på de sociale medier og med vores partnere. Vi bevarer dine præferencer i 6 måneder. Du kan forvalte dine præferencer i forbindelse med cookies og ændre dine parametre på et vilkårligt tidspunkt ved at klikke på Forvaltning af dine cookies.
Få mere at vide om vores Politik vedrørende beskyttelse af personoplysninger
Når du forbinder dig med vores Hjemmeside, kan vi være foranlediget til at installere cookies i din enhed. Vi opfordrer dig til at acceptere eller afvise cookies på et vilkårligt tidspunkt, enten globalt for hele hjemmesiden og alle services, eller i forhold til formål ved hjælp af menuen nedenfor. Hvis du ønsker yderligere oplysninger om cookies, se vores Charter om Beskyttelse af personoplysninger.
De giver dig mulighed for at navigere på hjemmesiden, de garanterer hjemmesidens sikkerhed og giver dig mulighed for at få adgang til hjemmesidens forskellige produkter og services.
De tillader at vi udføre statistikker om besøgsfrekvens.
De giver dig mulighed for at se vores YouTube- og Vimeo-videoer på vores hjemmeside.
De giver dig mulighed for at dele indhold på vores hjemmeside med sociale netværk eller at oplyse disse sociale netværk om dit besøg eller din mening vedrørende et indhold på hjemmesiden.
Med Customer Experience og Customer Service Management sætter I kunden i fokus og sikrer samtidig sammenhæng mellem kunder og medarbejdere. At give kunderne den bedst mulige oplevelse er et af de største konkurrenceparametre uanset hvilken branche, I opererer i.
Ofte er der stort fokus på onlineoplevelsen i form af salg og blikfang, men de allerbedste brands har fokus på hele kunderejsen. At give kunden en god oplevelse på hele rejsen kræver gode it-løsninger, der spiller sammen. Det kræver bl.a. en datadrevet strategi og en indsigt i alle interaktioner med og omkring kunderne. I Sopra Steria hjælper vi vores jer med at samle alle elementerne, så I kan give både jeres kunder og medarbejdere en langt bedre oplevelse.
Langt de fleste virksomheder ønsker at arbejde med kunden i fokus, hvilket ofte udmønter sig i et væld af nye ydelser, som kunderne kan gøre brug af, som fx selvbetjeningsløsninger igennem personificerede hjemmesider, mobile apps, chatbots, voicebots m.fl.
I takt med at der udbydes flere ydelser på tværs af kanaler, bliver det dog sværere at sikre den gode og ensartede kundeoplevelse.
Der er stor risiko for, at man ender op med et fragmenteret og silo-opdelt kundeunivers, som bliver svært for både kunder og medarbejdere at navigere i. Dette giver virksomhederne en række udfordringer:
Et fragmenteret kontakt-univers med stor forskel på nye og gamle kanaler
Kunderne føler sig usikre i interaktionen med virksomheden og giver op
Forretningsenhederne bruger unødigt meget tid på redde, kunder der er gået død i onlineuniverset
Større kløft mellem forretning og IT
Ovenstående udfordringer skaber situationer, som mange virksomheder kan genkende sig selv i; komplicerede rutiner, vanskeligheder med at gennemføre forbedringer, uklart ejerskab - og i sidste ende en dårligere kundeoplevelse.
Customer Service Management handler om at sikre en sammenhæng mellem de ydelser, I tilbyder kunderne. Det er uanset, om det er igennem selvbetjening eller personlig service. At bruge løsninger der kan sikre en gnidningsfri overgang fra én kanal til en anden, om nødvendigt, med det formål at gøre det så nemt for kunden som muligt.
En af de allerstørste kilder til nyttig kundedata kommer fra Customer Experience og Customer Service Management løsninger, der kan hjælpe jer med berige og forbedre kunderejsen og medarbejderoplevelsen.
Bedre kundeoplevelse (NPS, CES)
Højere medarbejdertilfredshed (ESS)
Datadrevet strategi
Øget salg og proaktivitet
Hurtigere sagsbehandling
Lavere kundeafgang
Hurtigere implementering af nye initiativer
Gennem målrettet brug af eksisterende kundeoplysninger I sikre og skræddersy tilbud, der appellerer til kunden. En korrekt implementeret CRM løsning giver således ikke kun indsigt i, hvilke muligheder I har for at skabe forretning med hver kunde, men bliver også et redskab til at måle kundernes værdi.
At samle alle kundedata ét sted, gør det lettere for jeres medarbejdere at arbejde effektivt og gør det muligt for alle berørte medarbejdere at følge med i, hvad der sker i de enkelte kundesager. At have samlet information i en samlet løsning, gør det let at kontakte kunder på det rigtige tidspunkt og med den rigtige kommunikation, der kan føre til øget salg.
Nogle helt klare effekter af en god CRM implementation er:
Mere ny- og opsalg
Højere kundetilfredshed igennem personificeret behandling
Højere proaktivitet
Automatisering af trivielle opgaver
Højere medarbejdertilfredshed
Kortere behandlingstid
Datadrevet forretningsudvikling
Bruger I i dag flere forskellige systemer, kan I opnå store synergier ved at integrere disse løsninger.
Vi har gennem mange år hjulpet vores kunder inden for Customer Experience og Customer Service Management ved at rådgive, agere bindeled mellem forretning og IT og som systemleverandør af nogle af de bedste løsninger på markedet. Med et stort internationalt bagland håndterer vi alt fra små virksomheder til store internationale virksomheder i deres vision om at blive mere kunde fokuseret.
Director of Sales And Business Development
22. nov 2021
27. sep 2021
16. nov 2020
29. nov 2022 | Brian Høj Andersen
6. aug 2020 | Thomas Rasmussen
11. maj 2020 | Sopra Steria Danmark