Find den rigtige kombination af Business & CRM systemer her
For hvad er et CRM system egentlig? Customer Relationship Management (CRM) er en filosofi og et værktøj, der hjælper jer til at udvikle rentable relationer med loyale kunder. Hele grund ideen med CRM er, at samle alt den information du har om en kunde, ét centralt sted, så alle informationer kan benyttes i forskellige konstellationer og til forskellige formål.
Således at alle, som har kontakt med den enkelte kunde kan kommunikere ud fra de informationer, som kunden selv har givet, eller som du har erfaret. Det giver virksomheden et godt udgangspunkt for at pleje eksisterende kunderelationer og bygge nye og stærke forretningsforbindelser. Her taler vi om brugbare insights på kunde data, kontakt information, mulige leads og salgsmuligheder skabt ud af information fra kundeservice, marketing, salg og sociale medier på tværs af platforme og samlet på ét sted i en cloud løsning. Så er din data altid opdateret og kan tilgås når som helst og hvor som helst.
Hvordan vælger du det helt rigtige CRM løsning?
At skaffe nye kunder er ikke kun svært og tidskrævende, men også dyrt og derfor vælger mange virksomheder en implementering af en CRM-løsning til kundehåndtering, hvorved både salg og kundeloyaliteten kan øges. Dog har man i mange virksomheder både en CRM-løsning samt andre systemer til håndtering af kunder.
En stor del af alle kundevendte medarbejdere har deres arbejde i et eller flere systemer, herunder CRM som et primært værktøj. Ofte er andre systemer dog også i spil. Specielt sker håndtering af kundekontakt ofte igennem andre former for CX-løsninger, hvilket kan give uhensigtsmæssige arbejdsgange med mange system-skift og manuel fremsøgning af kunder.
Vi har et stærkt dedikeret team i Danmark og med et stort stærkt skandinavisk netværk med mere end 400 konsulenter inden for CRM løsninger. Vi hjælper jer med at opnå konstant udvikling i jeres CRM systemer og samtidig sikre, de bliver brugt optimalt med jeres kunder som omdrejningspunkt.
Kontakt os