Webinar: Optimér din telefoni-kundeservice

Er din kundeservice via telefoni gearet til 2020? Svaret på det spørgsmål er desværre ofte nej og dét går ud over både medarbejdere og kunder. Mange virksomheder har en forventning om, at optimeringen af telefoni-kundeservice er mere krævende på både ressourcer og omkostninger end det i virkeligheden behøver at være.

Derfor inviterer vi nu til en halv times webinar, hvor du bliver klogere på, hvilke muligheder I får med implementeringen af Amazon Connect, og hvordan platformen kan bruges til at give jer en konkurrencefordel i markedet samtidig med, at I opnår væsentlige besparelser.

Dato: 27. august 2020 kl. 11.00-11.50

 

Agenda

Under webinaret kommer vi rundt om følgende emner:

  • Nuværende situation og udfordringer for telefoni-kundeservice
  • Bedre anvendelse af data
  • Tættere integrationer
  • Gør det muligt at arbejde fra alle steder
  • Undlad at begrænse hvem der hjælper kunder via telefoni
  • ROI og oplæg til transformation 

Du modtager et link til selve webinaret umiddelbart inden dets afholdelse. 

Vi glæder os til at inspirere jer!

 

Tilmeld mig med det samme

Kontakt

Peter Kristensen

peter.kristensen@soprasteria.com

+45 44506023