Digitale partnerskaber

Digitale partnerskaber

Digitale samarbejder og partnerskaber 

Kravene fra jeres kunder og samarbejdspartnere er konstant stigende. Kunderne bliver mere bevidste om deres miljømæssige aftryk og bæredygtighed i forbindelse med brug af services og en ny generation af forretningsmodeller, baseret på deleøkonomi, er i vækst. Derfor skal jeres produkter og tjenester også i højere grad end nogensinde give en personaliseret, digital oplevelse.  

Som mange andre virksomheder, leder I måske efter nye former for samarbejdsmuligheder alliancer med andre virksomheder, selv konkurrenter, for at skabe komplementære netværk af tilbud og tjenester. For at komme på vinderholdet i denne relation, skal I kunne navigere i de digitale økosystemer, som er domineret af tech-giganter, og I skal tilpasse jeres tilgang til produktudvikling og brugen af teknologier. 

Samtidig er mange virksomheder udfordret af en risikabel, dyr og langvarig digital transformation, hvor næsten 70% af transformationsprogrammerne ikke lever op til de lovede resultater af årsager som: 

  • Komplekse IT-landskaber 

  • Manglende overblik 

  • Mangelfuldt samarbejde på tværs af siloer 

  • Manglende fælles mål, strategi og top-down opbakning 

  • Mangel på relevante kompetencer 

En digital forretningsmodel skaber et miljø, hvor forskellige parter kan forbinde, interagere og samarbejde på kryds og tværs. Derved skabes et digitalt økosystem til at udvikle og tilbyde personaliserede tjenester til kunderne. 

For at komme på vinderholdet i denne relation, skal I kunne navigere i de digitale økosystemer, som er domineret af tech-giganter, og I skal tilpasse jeres tilgang til produktudvikling og brugen af teknologier. 

Drag nytte af vores tætte partnerskaber 

Vi er partner med virksomheder på tværs af flere brancher; samtidig har vi et tæt partnerskab med ledere inden for innovation og digitale platforme som Gartner og IBM, og har desuden stærke forbindelser til tech giganter som Microsoft, Google eller Amazon. 

Vi arbejder efter de højeste standarder og “best practise”, så vi kan være jeres partner, når der skal træffes strategiske beslutninger eller udføres forretningsanalyse, samt være jeres teknologi-partner til at accelerere transformationen til digitale partnerskaber. Vi kan tilbyde: 

  • Udvikling af forretningsstrategi 

  • Kundeorienteret servicedesign 

  • En ”API som produkt” tilgang 

  • AI / ML i digitalt partnerskab 

  • Hjælp til at vælge den rigtige digitale økosystemtilgang


Med stærkere digitale samarbejder og partnerskaber får I: 

  • Bedre ejerskab af informationsstrømme og data, der fører til hurtigere beslutningstagning 

  • Kundeorienteret service og produktdesign med reduceret "time-to-market" 

  • Forretningsværdidrevet it-udvikling 

  • Solidt integrationsfundament for fremtidig udvikling af AI/ML 

Disse teknologier mestrer vi: 

 

  • API-Management 

  • Event-Driven Arkitektur 

  • EDI 

  • Master Data Management 

  • Data Governance 

  • Hybrid integration 

  • IPaaS 

Blogindlæg

Illustration with balloons

Dansk NGO samler data med TIBCO Cloud Integration Connect

| Niels Hwiid

Smiling man in front of PC with mobile

Digitalt samarbejde: Tre gode grunde til, hvorfor det giver dig en konkurrencemæssig fordel

| Sopra Steria Danmark

Referencer

Vil du vide mere?
Rasmus Reitz
Rasmus Reitz Head of Integration and Core