Unified Communication

Unified Communication er et begreb, der omhandler integration af forskellige kommunikationsværktøjer. Hvis du bruger Unified Communication intelligent, bliver dine medarbejdere i stand til at gøre deres arbejde mere effektivt.

Inden for Unified Communication leverer vi løsninger, specieltilpasset den enkelte kunde. Vores speciale er at finde de rigtige løsninger for dig, med særligt fokus på workflow, brugergrænseflade og sikkerhed. Vi leverer ydelser til både offentlig og privat sektor, som leverandør eller som kompetencepartner på kundesiden.

At være i stand til at kommunikere internt i en organisation eller eksternt med kunder og andre samarbejdspartnere, er i mange tilfælde afgørende for at få arbejdet gjort. Unified Communication letter dette.

 

Ordsky_UnifiedCommunication_DK_web
 

Hvorfor vælge os?

Det der kendetegner Sopra Steria er vores evne og kompetence til at gennemføre succesfulde forandringer. Teknologien understøtter Unified Communication, men den største udfordring for virksomhederne er ofte forandringsledelse og transformation til en ny samlet platform. For at få succes med et sådant projekt, har Sopra Steria sin egen metode til at gennemføre transformationen til aftalt tid og inden for aftalte omkostninger. Desuden omfatter metoden elementer, som varetager og sørger for, at du er selvkørende ved levering.

 

Sopra Steria er et af Europas største konsulentselskaper, med et af Skandinaviens største fagmiljøer inden for Unified Communication. Vi kan hjælpe dig med din løsning!

Har du spørgsmål?

 

Ian DickieIan Dickie
Head of Customer Centric Management, Denmark
Tlf: +45 28 11 50 40
E-mail: ian.dickie@soprasteria.com