Hvordan kan den finansielle sektor forbedre kundeservice med AI og bots?

False
  • Dato: onsdag 28 februar, 2018
  • Sted:
  • Tid: kl. 08:30 til kl. 11:00

Chat_bot

Kom til et spændende og gratis morgenseminar med Sopra Steria og Genesys den 28. februar og få et indblik i, hvordan Artificial Intelligence og bots kan forbedre kundeservicen i den finansielle sektor.

Tilmeld dig her

Digital transformation og effektivisering har længe været i gang i den finansielle sektor – for nogle er den måske allerede forbi. Men behovet for personlig betjening er dog ikke forsvundet af den grund.

Til dette morgenseminar vil Sopra Steria og Genesys give dig et indblik i, hvordan AI, bots, machine learning og micro apps kan forbedre effektiviteten og reducere omkostninger.

Samtidig får du eksempler og inspiration til, hvordan blended AI og bots kan forbedre den menneskelige interaktion og sørge for en gnidningsløs og effektiv kundeoplevelse ved bl.a. at kunne forudsige kundens intention og behov ved at anvende en kombination af ovenstående intelligens i samspil med historisk- samt realtidsinformation.

 

Program:

08.30-09.00  Check-in og morgenmad
09.00-09:15  Evolution: Fra BPM til Robotics til AI v/Rolf Kjøller
09:15-10.15  Kombiner kunstig intelligens med det personlige touch v/Rob Blane
10.15-10.45  Forankring og udvikling in the real world v/Nicolai Ginge
10.45-11.00  Afslutning

 

Om foredragsholderne:

 

Rob_Blane_circle

Rob Blane
Solutions Architect, Genesys
Rob Blane leder Genesys KATE tilbuddet i EMEA. I denne rolle fokuserer han på at hjælpe organisationer med at forstå, hvordan de kan reducere omkostninger og forbedre kundeoplevelsen ved at kombinere kvalificerede personer med de nyeste AI, automation og machine learning teknologier fra Genesys.

 

Nicolai_Ginge_round

Nicolai Ginge
Principal Business Development Manager, Sopra Steria
Nicolai har med mere end 10 års ekspertise inden for kontaktcenter-teknologi, unified communication samt løsninger relateret til Customer Experience en solid baggrund i forhold til rådgivning og sparing. Nicolai Ginge har i flere projekter været den forretningsansvarlige konsulent i forhold til det samlede løsning, hvilket gælder både små og store projekter.

 

Rolf_Kjoller_circle

Rolf Kjøller
Head of BPM, PM & Architecture, Sopra Steria
Rolf Kjøller er løsnings- og enterprisearkitekt (TOGAF certificeret) og leder af Sopra Sterias BPM & Robotics-team. Rolf Kjøller har i snart 20 år arbejdet i den finansielle sektor med automatisering af forretningsprocesser med fokus på at kombinere effektivisering med gode kundeoplevelser.

Praktisk Information

Dato: onsdag 28. februar 2018
Sted: Midtermolen 1, København Ø
Tid: kl. 08:30 til kl. 11:00

Pris

Seminaret er gratis, men hvis du ønsker en faktura for forfriskninger, kan du tage kontakt til Isabelle Motet på isabelle.motet@soprasteria.com.

Er du interesseret i en times gratis rådgivning?

Efter seminaret tilbyder vi en times gratis rådgivning hos en af vores seniorkonsulenter. Her kan vi tale om og finde løsninger på mere konkrete spørgsmål og udfordringer, du og din organisation kan have knyttet til emnet for dette seminar. Kontakt Isabelle Motet på isabelle.motet@soprasteria.com for registrering.