Interaktion og Information Management

 

Sopra Sterias tilbud inden for interaktion og information management giver kunderne mulighed for at optimere hele livscyklussen for virksomhedens data - fra udvikling af samarbejdsformer til forvaltningen af informationsressourcer

Det betyder, at medarbejderne kan indsamle, digitalisere, administrere, gemme, arkivere, bevare, distribuere og anvende indhold og dokumenter vedrørende virksomhedens aktiviteter og processer.

Vores arbejdsmåde tilpasses til den enkeltes virksomheds modenhed. Vi fokuserer på følgende:

  • Kulturændring for at fremme samarbejde
  • Implementering af styring og en egnet struktur
  • Implementering af løsninger tilpasset globale selskaber

 

Vores arbejdsmåde inden for digital transformation gør det mulig for os at:

  • Dele selskabets værdier og kultur.
  • Identificere og belønne gode resultater.
  • Fjerne siloer i organisationens mentalitet i retning af grupperinger baseret på område, interesser eller projekter.
  • Styrke fleksibiliteten.
  • Levere løsninger på problemet med informationsoverbelastning.
  • Opnå bedre risikostyring (love og regler samt sikkerhed) og implementere automatisk beskyttelse af identitet og sikring mod dokumentsvindel.
  • Digitalisere førstegangs kunderelationer og abonnement.
  • Optimeret afkast af investeringen.

 

Vi benytter den nyeste teknologi:

  • Virksomhedssportaler, Enterprise Social Media, Knowledge Management-intranet
  • Content Management-systemer (CMS) og Web Content Management (WCM)
  • Søgemaskiner, semantisk analyse
  • Electronic Data Management (EDM)/Workflow, Record Management-systemer
  • Elektronisk signatur

 

Vi tilbyder også markedsledende løsninger: 

  • Microsoft SharePoint
  • Alfresco
  • Documentum

Har du spørgsmål?

Anne-Marie-Garrido_120x120Anne-Marie Garrido
Director, Head of Business Consulting, Denmark
Tlf: +45 26 30 60 37
E-mail: anne-marie.garrido@soprasteria.com